måndag 12 mars 2012

Wow 1003 besökare i bloggen nu en får tacka så mycket !
Lite is kvar burr!
Idag är det riktigt underbart vårväder 25 plus i solen i flera timmar på min balkong så nu får man snart klaga "det är för varmt" typ.Men det är underbart var ute med Wilma vid Ivösjön och hon sprang fritt men blev rädd när några ankor jagade henne då sprang hon till mig och gömde sig bakom mina ben!
Wilma skuttar på

Sedan var jag och handlade mat mm två kassar en från Lidl och en från Ica båda gick sönder optimal tur man har,jag handlade kattmat och det väger så antagligen blev det för tungt i kassarna men båda två det är sanslöst! På onsdag tar jag semester från galleriet ,ska åka till Orrefors med ett vildsvinsskinn som ska garvas där men det blir nog lite glasbruksrunda också ska bli roligt . På fredag ska vi ha Farbror Bengt midddag med våra vänner Förrätt sos smör ost och sill,middag: zigeunerschnitzel med kokt potatis. Efterrätt fikon i konjak. snaps till sillen rött och vitt till maten.Det var farbror Bengt som lärde mig det viktiga att brun flaska -Rhenvin ,grön flaska -Moselvin viktiga saker i livet eller?
Ha en fortsatt härlig dag


25 plus idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar