torsdag 15 mars 2012

Nu blommar löken!

Vilken dag började bra med att fick besked att Gudahagen får hålla i korv och kaffeförsäljningen på Vårsalong Soptippen jättebra ju.Sedan fick jag besök från en folkhögskola som skulle ha praktikplats hos mig trodde dom gratis,men det sa jag att det gör jag inte allt kostar både material,bränningar och tid man ska lägga på och ta hand om en annan människa ,så vi får väl se hur det går,men jag sa ifrån och det känns skönt. Sedan kom en invandrare med son och skulle titta på loppisen men plötsligt frågade han om han fick hyra hela galleriet för han hade en livsmedelsbutik på Ågatan och ville ha större och ut mot gatan ja ja det tror jag inte är aktuellt ,säger då de vad attraktivt Lotta på Stationen är . Nu tror jag att jag stänger för idag och går hem, alltså en trappa upp. Ha de gott och hoppas solen skiner imorgon på oss alla
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar