onsdag 8 maj 2013

Prova på kurser under mina Öppettider i Måleri och Keramik!

 
 
 
Ja nu är det 8 Maj och sommaren har anlänt bokskogen håller på att slå ut marken är vit av vitsippor en underbar tid vi går till mötes och man känner lusten komma och att man vill ha roligt och dela med sig till andra också.

 
Jag har öppet : i Butiken onsdag-torsdag och fredag 12-17 och lördag 11-14 och jag erbjuder
och välkomnar Er under mina affärstider att komma och Prova på måleri i akryl och keramik utan förkunskaper jag hjälper till och lär er .
350:- /gång och då ingår en duk, akvarellpapper, målarfärg och lera ,2 bränningar och Ni betalar när ni kommer.Har Ni målerimaterial så kostar det 300:- och Ni kan vara här fritt mellan 12-17 eller 11-14 på lördagen.Ni bestämmer själva! Säljer konstnärsmaterial också.
Kom och prova på
ALLA Kan!
                                  Så hjärtligt Välkomna! Anmäl Er på 0456-26750 eller 070-6035230 eller på mailen lotta@lottapastationen.com
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar