torsdag 25 april 2013

Torsdag och luften fylld av vår!

Ja luften är fylld av vår och förväntningar själv vill jag dela med mig av glädje över att livet börjar på nytt allt kommer nu vitsippor,blåsippor,scilla och även maskrosorna.Här på min station är det Våryra 27 April jag erbjuder tag 3 betala för 2 här kan det löna sig att handla.Man kan alltid hoppas dom köper tre tavlor och betalar för två hade varit roligt,men här finns ju även grejor från 5kr och uppåt så var inte rädda att titta in detta är inget galleri i stockholm utan bor man i Bromölla en arbetarkommun får man rätta priserna därefter även om det kommer folk och handlar utifrån också och turistsäsongen har ju börjat så smått.
Så välkomna hit gott folk.

I söndags hade vi först en trevlig betongkurs och på kvällen blomsterkurs Cecilias kurser är fulltecknade varje gång kul blommor är något folk älskar i alla åldrar.
Fler kurser är på gång så kolla evenemangskalendern och Cecilia Svensson eller min hemsida ww.lottapastationen.co

Ha en jättefin dag!
Wilma på maskrosängen

Vitsippor

Skräbeåns mäktiga vårrus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar