torsdag 16 maj 2013

Underbara tider.....

Nu är en underbar tid ,man vill göra fint i trädgård,uterummet och sig själv.Lite nytt i garderoben är roligt.Igår köpte jag en fräck färgklick till jacka hos Smaralda i Sölvesborg som jag kan ha till jeans ,vitt eller svart ,annars gillar jag att gå och fynda på loppis också just att blanda lite nytt med gammalt blir personligare på många sätt och roligare att klä sig ska vara lustfyllt tycker jag. Jag gillar bomull och linne det är skönt att ha på sig .       






                                                                               Smycken är roligt också och jag har många färgklickar i glasfusing , keramik, bark , mm i butiken
 små målningar på snäckskal och keramik
 
Nu har jag fått in Lakritsrot från Lakritsfabriken bra för halsen och magsmältningen sägs det.
Nya Tjärtvålar har jag tillverkat också sålde två direkt igår kul!
Annars är det en underbar tid att vara ute i naturen ,gå i skogen och njuta både för människor och hundarna!
 
Nu är det snart Pingsthelg en härlig helg när sommaren börjar och allt är utslaget nästan
Själv är vi bortbjudna på grillning på Pingstafton till gamla vänner.
 
Ha det så gott
alla
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar