tisdag 21 maj 2013

Hjälp ! Rejäla Prissänkningar på min konst!

Ja nu har man jobbat hårt hela dagen med att ändra priser mm har ju from imorgon satt ner priserna rejält på alla mina tavlor så nu hoppas jag att några får flytta till nya adresser .Jag badar i konst och det känns inte så kul. Jag gillar ju att måla och behöver plats för nya tavlor så därför jag sätter ner dom. Jag vet att många gillar mina tavlor och har ingen som velat byta när dom köpt av mig.
 

Ett hjärta fullt av kärlek tidigare pris 5.000:- NU 3.500:- många som gillat den 100x100cm Hoppas den får ett hem!
 Angel tidigare pris 2.500kr NU 1500kr

Pink Dreams tidigare pris 3.900kr Nu 2.300:-
 
Så nu när det är Bröllop, Dop ,Konfirmation ,student och andra högtider så hoppas jag nån vill köpa en tavla som present.
eller smycken eller keramik.
Jag har mycket att välja på!
Så tveka inte kom in och fynda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar