fredag 24 augusti 2012

sunshine in my heart

Idag har det varit rätt lugnt så lugnt så jag har målat en stor tavla 140x110cm "jag ska måla hela världen lilla mamma fylld av solsken varje dag.." akryl den blev rätt maffig och kräver stor vägg och att vara ensam.Det är kul att få bre ut sig,jag vill helst slänga mig i färgen helt sanslöst roligt att måla med kniv,vatten och svampar.
men små kan vara roliga med att måla 20x20cm i den ser man en massa om vill.
Ja konst är konstigt men utan konst blir livet konstigt!
Tjärsalva bra mot eksem,psoriasis,likrornar,vårtor,torrsprickor mm.
Tjärsalva har jag producerat och tjärtvål och Ringblomssalva ,snart dax för vikingamarknad och då är det ett måste,gjorde nya etiketter ser väl proffsigt ut!

AnnGret var här igår med spegel och klädstänger mm så nu har hon börjat flytta in mycket som ska donas med innan 1 september.

oj jag kom med i spegeln!        
Imorse kom lille Sixten ska bo i Katthemmet till lördag eftermiddag då hans matte hämtar honom igen en månad sedan han flyttade och gu vad han hade vuxit,en han tycker det är kul och han kände igen sig det märktes och han satte igång och lekte och busade med Pyttan och Vicke direkt hans syskon.
är hemsida för släkten Bårström min storebror Björn har skrivit om sin uppväxt i Helsingborg och även vår kusin Leif Schrewelius trevlig läsning lite tidsdokument sedan är där mer också att läsa för den som vill.
kram och ha en fin kväll!
Lotta

Gudahagens vikingamonter nu står den i väntsalen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar