onsdag 22 augusti 2012

Trädgårdsdagen mm

Jag i mitt tält.
ja i lördags hade jag utställning på Trädgårdsdagen i Sölvesborg det var mycket positivt ,visade tavlor med blommotiv jag sa att dessa blommor vissnar aldrig ,man måste vara lite vitsig eller hur? Många sa dom blev glada när dom såg min konst,att jag påminde om Lena Linderholm,mycket visitkort och mycket reklam delades ut så jag var mycket nöjd med dagen.Min platta är nu under tillverkning ska bli spännande att se det färdiga resultatet ,men först ska en gipsform gjutas sedan plattan.I måndags var jag i Höganäs och grattade Driton min dotterson som fyllde 11 år,min dotter hade klagat en kycklingsoppa med nudlar som smakade himmelskt gott och sedan kycklinglår på en bädd av ris som var kryddat med paprika från Makedonien gott det också hon är en fena i köket men så har hon också jobbat många år i restaurang Schweiz i Höganäs.jag är stolt över henne .Och vilken fin mamma hon är sen.
Igår hade vi ett trevligt medlemsmöte i Näsum fritidsgård för medlemmarna i Gudahagen och vi strukturerade upp det lite mycket häftiga grejer kommer att hända .Ett måste för alla vikingaintresserade.
Så Välkomna dit 15-16 september
Kristin Svensson en av artisterna !

Ha en fin kväll
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar