måndag 27 februari 2012

Vid Ivösjöns strand 60x80cm
Idag är det en mulen ,grå måndag har röjt i räkningshögen det värsta jag vet men det måste göras.Sedan har jag flyttat in allt i mitt gamla skåp Österleryddor mm till min hylla i gången så nu är lanthandeln samlad på ett ställe ,blir nog lättare för kunderna att se vad jag har då.I det stora skåpet ska jag ha alla glas,muggar,talltikar,dukar lättåtkomligt när jag har mina temafester ska bli spännande att se om fler vill komma hit och festa och lära .I dagens Kvällsposten finns reportage om katter och hundar och telefonnummer till alla katthem bla  vårt Tant Märtas Katthem i Bromölla så vill Ni hjälpa en katt ring 0736-831875 och Märta vi har många fina välmatade och kastrerade katter,vi har omplacerat över 100st sedan starten 2008 Så välkomna om Ni vill ha en fin katt eller två! Eller varför inte kom hit och fynda på vår Loppis penagarna går till katthemmet!
Nu ska jag snart laga middag idag fiskgratäng på torsk det gillar katterna också ha ha!
Ha en god fortsättning
Lotta
katt & råtta 120x80 två delar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar