torsdag 9 februari 2012

Loppis drar mer folk än konst!

ja det är bara att konstatera efter 2 dagar med loppis ,men dom köper även från vanliga sortiment så det ena ger det andra ,kan ju locka folk som inte annars vill titta på konst att våga sig in,många kanske är rädda att gå in och tror det jättedyrt med konst inte hos mig här finns konst får både stor,mellanstor och liten plånbok
och sedan har ju även fina naturtvålar,Österlenkryddor,mm så det är bara att titta in
så kul att människor som annars inte går hit kommer in . Idag skulle jag sätta igång min keramikugn och bränna och den är stendöd jag får hoppas kan fixa den med sina magic fingers annars får ta hit en elgubbe.Vi flyttade den en bit så kanske något hänt den har varit så snäll hittills .Ny termostat kostar 4 .000kr ca tänk goda tankar alla att den ska gå igång! Nu ska jag baka en sockerkaka,har gjort jordgubbssylt tidigare får ju hit terrorister från Göteborg som gillar sylt.
Ha en skön kväll titta på Antikrundan dom sänder från Sölvesborg kanske man får se någon bekant där själv var jag inte där och köa med arvegodset.
Margareta Forslund design den vinröda främst ett riktigt fynd

Tant Märtas Katthem skänkta saker att köpa

Väntsalen

Änglabordet

Lotta



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar