fredag 20 januari 2012

Solen skiner och lite snö!

Imorse när jag kom ut var det lite lite snö på marken,men nu skiner solen härligt! Jag målade en tavla igår med massor av hjärtan och den föll många av facebookvännerna i smaken kul. Idag ringde vår kultursamordnare och undrade om jag ville sitta med i en jury 14 April på Kulturfestival för ungdomar upp till 20 år och jag och några till så klart ska bedöma vilka som ska gå vidare.Jag gillar ju egentligen inte jury bedömning av konst för jag tycker det sitter i betraktarens öga,men det kan ju vara kul och se hur det går till.
I förmiddags var jag i stan Kristianstad och hittade tre tröjor det vara halva reapriset så man kan ju fynda riktigt då.
Näh nu ska jag fortsätta på min tavla som jag grundat och nu börjar bli torr. Förresten på kattfronten : en dam ringde från Malmö och vill komma och titta på William den tjockisen han är speciell ,på söndag kommer dom spännande men jag tror dom tar med honom,det hade jag gjort!
ha de
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar