fredag 27 januari 2012

A New day -Friday!

Nytt i galleriet  !
Lanthandellssskåpet
Ja idag har jag ätit frukost med en stor kopp kaffe ,varit ute med Wilma min lilla hund av rasen Bolonka och lämnat katterna i Tant Märtas katthem dom är på dagis där varje dag ,här kan man inte ha utekatter för här är mycket både bil och tågtrafik.Fick hjälpa till att få in vår tjocke William en av våra hemlösa katter i en box och det ville inte han ,han väger bara ca 10kg men idag var han tvungen för han skulle till veterinären och kolla ett sår han har på rumpan som är infekterat vi vill ju han ska vara frisk om han flyttar på lördag.Får väl hoppas det går. Nu ska städa,bädda och fixa lite hemma ,sedan handla lite och 12.00 öppnar jag galleriet hoppas det kommer lite folk idag,dom som varit här tycker här är många fina saker det är bara att hålla tummarna.För ett år sedan hade jag ett par från Stockholm som flyttat ner till Näsum dom köpte 10st tavlor av mig på en dag då öppnade jag Champagnen! Men det är väl sånt som händer en gång bara...........................Fast man ska ju aldrig säga aldrig!
Nu får jag sätta lite fart tror.
ha det ha en fin fredag
Änglabord

presentbrickor och korg kan fås med cellofan

Love is red olja 3800kr
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar