onsdag 11 januari 2012

Nytt År nya friska tag!

Ursäkta mig att jag inte skrivit här på ett tag men nu har det nya året fått grepp på mig och fått igång mig till att fräscha upp i Keramikverkstaden bla vi är väl halvvägs har målat två fönster,element ett par väggar och ett gammalt brunt sj skåp knallgult för övrigt blir det vitt ,vitt man behöver ju ljuset speciellt nu på vintern.Tycker jag vaknar aldrig riktigt idag var kl 8.15 och mörkt ute än och sovrummet ska vi inte tala om Wilma går upp sist och katterna är inte bättre riktiga sjusovare.Idag fyller hjärtegrynet Maya 5 år men vi har lovat henne en heldag med mig och morfar i Göteborg hon önskade sig ingenting hon har för mycket grejor sa hon men det blir nog roligt att göra stan med oss.Nu är middagen i ugnen en kasslergratäng med en sallad på isberg,tomater,gurka paprikasallad och varma baguetter.
Här är dagens fölsegris
                                       SJ skåp numera knallgult!
Trevlig lillelördag på er ALLA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar