måndag 24 september 2012

Måndag 24 september

Måndag och hösten börjar bli kallare och kallare,träden går åt gult och rött mer och mer.Men det är härligt ändå.Igår pajade vår dator varit på g länge men nu gav den upp totalt åkte in till Elgiganten och hittade en som verkade vara vad vi ville ha och behövde Acer ,intel core 15 1000 mb ja jag är inte så insatt tekniskt men vår datagubbe sa det var en bra data vi litar på honom.
Så nu är den installerad allt utom Outlook express datagubben får komma han ska även tömma hårddisken och föra över alla bilder mm vi har där.
Min keramikugn vill inte igång fast jag bytt elektronik,givare så nu är det bud på att ta hit någon elgubbe .
AnnGrets kläder går bra i lördags sålde hon som bara den kul för henne och bra för mig också.Vi funderar på att ordna någon tjejkväll i oktober med modevisning,makeup mm
Nu ska jag snartse på nyheter och sedan blir det Plura på ettan och se var han härstammar ifrån.
Ha en skön kväll
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar