torsdag 15 december 2011

Bromölla lamslaget eller??

Verkar som hela Bromölla är lamslaget av att så många får gå på LB hus och Stora Enso folk verkar dragit in helt på julklappar och presenter ,var på Eko igår fm nästan tomt.Och här hos mig inte en kotte igår frånsett Ingrid som målar hos mig,man börjar undra och tycka det är kusligt,är väl bara mat som går att sälja.Hörde att Ingegerds guld ska dra ner på personalen ,Denez Design har bytt till billigare lokal en tredjedel lägre hyra ja verkar inte bli en rolig jul.Bara att bita ihop och kämpa för Konst,keramik ,presenter är väl det sista folk köper när tiderna är dåliga.Ja nu har jag kräkts av mig lite och nu är julkorten skrivna 30 st dom skickar jag trots dåliga tider ändå ,det är tradition liksom.
Kram därute i Cyberspace
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar