fredag 9 november 2012

Vad är skillnaden?

100x100cm 4500kr
Ja nu har jag varit inne och sett på Galleri Kråkeslätts konst och undrar bara visst många tjusiga målningar men vilka priser ja jag ser ju att jag är jättebillig om man jämför,men klart en del är väl väldigt kända som Madeleine Pyk.Men undrar om dom säljer och sedan har dom bytesrätt också märkligt.
100x80cm 4000kr
Jag målar ju mest i akryl på canvasduk men har även oljor
masks blandteknik2000kr
Ja experimenterar och gillar måla olika,vissa konstnärer på Kråkeslätt måla i samma stil helt och hållet och bara bytte färger.
angels akryl 60x80cm 2900kr
Ja vill ni ha god konst som inte är för dyr kom till mig jag har sålt till några 100 redan och ingen har lämnat tillbaka något.
Bor Ni i närheten kan ni även låna hem och prova om ni inte är säker.
Sea of love 120x90cm 5300kr
Ja kom in och njut en stund
Här finns färgernas magi!
Öppet i Butiken 12-17
Hjärtligt Välkomna
Lotta
 
kråkeslätt.se om ni är nyfikna!
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar