måndag 15 oktober 2012

Sol hos mig fast det regnar........

Idag åkte jag för att ta ner utställningen hos Duvanders Conditori men dom vill behålla den en vecka till så den 23 /10 ska jag hämta dom  och dom var intresserade av några för dom gilla mina färger .Kul och man får hoppas på det bästa.Så nu har man separatutställning i Kristianstad.
På torsdag skulle dom Global kultur på kvällen där så då samlas extra mycket folk.Allt kan hända!
Annars regnar det som mest vattenreservoarerna måste väl vara överfulla nu!
På lördag har vi Vedic art kurs 10 anmälda ska bli kul har redan börjat arrangera lite ,ska göra Moussaka med grekisk sallad,fetaost och kalamataoliver och ett gott bröd till,och vi ska vara i väntsalen och ha kursen så där kan vi bre ut oss och där finns luft!
Ikväll ska jag på Rosa bandet kväll hos Villa Valla Fjälkingeg 1 Bromölla brukar alltid vara trevligt där.
Näh får man sätta igång
ha en fin dag och fortsättning på veckan
Lotta
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar