söndag 27 maj 2012

söndag solsken i blick!

Gullan Grafström

Ja idag har jag tagit det lugnt efter några hektiska dagar i fredags kom Gullan Grafström med man och vi bjöd på middag tänk att det kändes som känt varandra hela livet tänk vad FB är bra,hennes utställning ser jättebra ut i Lilla rummet och i lördag sålde hon en tavla också så roligt för det är så bra för självförtroendet.Själv är där många som varit här och tittat och gillat mina också och rätt som det är kommer dom tillbaka och köper det ligger något positivt i luften och fladdrar jag känner det i hjärteroten ätt det är något på gång!Idag har har jag målat en stor 70x90cm tavla med flower power blommor med mycket kärlek i den och energi.
Idag när jag var och handlade träffade jag Philip Sohl han höll på att förebera´da och öva sig och sina hästar för Foteviken efter Midsommar skägget hade redan växt så han ´kommer nog att se ut som en viking då.
Nu ska jag ut och promenera med Wilma hon älskar att vara ute nu i värmen en riktig sommarhund,vinter hatar hon vill hon knappt gå ut får lyfta ut henne ibland!
Wilma sommarhunden!
Ja ha det gött och gör inget som inte jag skulle göra ha ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar