fredag 11 maj 2012

Kör hårt,livet är kort!

To beautiful world 70x90cm

Ja nu är det full rulle här igår var jag och övriga i arbetsgruppen och blev intervjuade av BLT och Kristianstadsbladet på Åsen vår soptipp,kändes bra ska bli spännande att se vad dom skriver.
På eftermiddagen tog jag en paus med gubben och åkte en sväng till Kristianstad och shoppade och åt en god lunch hos Ella en god pastitio med grekasallad och tzatsiki bara dofterna gjorde att man i tankarna var ner på Rhodos mums men det är härligt i Skåne med.Sedan hem och öppnade butiken något försenat kom kunder direkt och sedan kom en dam och blev förälskad i kelsjuka Sanna så nu är hon adopterad ska flytta till Näsum på Måndag.
Sanna

På kvällen var det Nålbindningskurs med som vanligt stor anslutning alla väldigt duktiga utom jag fast jag försöker inte min grej men kul om andra kan hitta en grej dom gillar att göra och må bra av.
Jag har ju min målning,keramik,betong,smycken så man klarar sig liksom.
Idag har jag gjort nya flyers för Lotta på Stationen gäller att ligga i!
Idag är gubben och en kompis i Tyskland på utfärd lugnt och tyst bara jag och Vakthunden Wilma alltså


Wilma Vakthunden med nya huset!
Ja
På söndag är den den stora dagen för årets Vårsalong 13 Maj kl 11-16 på Åsen Miljöstation
vid väg 116 ca 12 km från Bromölla innan Näsum
Hjärtligt Välkomna och se mångfald av konst som 35 tal konstnärer från Skåne,Småland och Blekinge presterat!
+ Filip Lindgren visar fossila fynd hitade i området,Kören Tonsättarna från Olofström inviger med sång
Miljöenheten visar utställning som tidigare visats på Biblioteket.
Gudahagens Vikingar serverar korv och kaffe med dopp till musik.
Ja här är mycket för att det ska bli en givande och annorlunda dag på åsen

                                 flower akryl 50x50cm
Vill även passa på att varna för ett bluffföretag Kyäni som vi blev uppringda av och inbjudna till ett möte sa dom ville hjälpa oss med tant märtas katthem insamling men när det kom fram att dom ville värva oss som distributör för produktenjag googlade och fann att det är ett pyramidspel och som ni kanske inte vet är sådant förbjudet i EU Så varning om Jenny Borgström eller annan ringer gå inte på det,man får inte pengar gratis så är det bara här i livet det mesta handlar om hårt arbete.Produkten dom säljer är bluff och innehåller dessutom mest vatten.Tur man är gammal och vis!
kram ha en fin helg hoppas vi ses på Tippen!
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar