söndag 22 april 2012

Sunday hela dan!

Ja idag har det varit en riktigt grå ,regnig ,mulen dag men på förmiddagen var jag iväg och köpte en ny vårjacka i chockrosa hos Teamsportia i kristianstad och var inne på Eko och köpte Mjau kattmat till dom små liven i katthemmet jag får ju sköta om dom själv nu när min svägerska ligger sjuk i maginfluensa hon har inte uteblivit på 4 år men igår låg hon och idag med men hon är bättre så imorgon är hon nog på benen igen hon saknar katterna och dom saknar henne det märktes,dom är så vana att hon kommer vid 7 varje morgon då sitter dom och väntar.I eftermiddag har jag gjort lite keramik och målat en tavla .
acryl 70x90cm  på galleriduk,Flowerdream
den är färgsprakande och sånt älskar jag att måla,en säg ja till livet tavla!
Sedan kom Cecilia och ville ändra på sin skål som hon gjorde igår, går ju bra när det inte torkat riktigt.
Igår kom det riktigt bra med folk och tittade på Färgklickarna bla karin Wernersson,Inga kristiansson,och några från Bromölla en intresserade sig för Maj-Lis Suikkonens tavla blommor och bin dom skúlle hem och mäta.Får väl se om det blir någon försäljning vore ju roligt. Nästa vecka blir spännande och värmen ska ju komma då .
Ha en skön söndag
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar