fredag 1 mars 2013

Öppnar för säsongen 2 Mars!

Ja imorgon öppnar jag upp för säsongen det ska bli spännande redan har folk varit här för så fort solen skiner vill folk ut och köra runt och hos oss kommer många som vill titta på konst,keramik,och i butiken finns tvål,kryddor och mycket annat.
Så välkomna hit dom flesta blir överraskade över sortimentet.
 
Just nu står samlingsplattor för Iföverkens Industrimuseum i ugnen jag har designat dom och dom gjuts i form i 200 exemplar. Dom ska sedan delas ut till medlemmarna i föreningen och jag ska även sälja på Gudahagens Vikingadagar i September eftersom det är vikingamotiv.
 
ekologisk Såpa på raps eller linolja


Ikväll ska jag och gubben till Rusthållaren i Edenryd äta Taco buffe´ med 4 vänner blir musik och förhoppningsvis härlig stämning nya ägare så ska bli spännande att se om dom ändrat mycket i det gamla stallet. Välkomna kul om det blir knökafullt ! Dom börjar spela vid 21.00 .

Nu ska jag försöka tvätta mig lite renare man blir lortig när man håller på med lera och färg.
Ha en go skön helg och välkomna hit imorgon lördag!
Lotta




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar